bilete de avion, bilete avion ieftine, bilet avion, bilet avion low cost, bilete avion spania italia paris londra, bilet avion blue air, bilet avion wizz air

Tarom

 

Bilete de avion Tarom

 

Prin lege, TAROM este Compania Nationala de Transporturi Aeriene a Romaniei, o societate comerciala cu capital majoritar de stat, avand ca obiect principal de activitate transporturi aeriene dupa grafic (transporturi aeriene interne si internationale de calatori, bagaje, marfuri si posta prin curse regulate si charter).

 

Datorita tendintelor predominante manifestate la nivelul transportului aerian international: intarzieri, liberalizari, competitie libera, fuziuni ale companiilor aeriene etc, TAROM se confrunta cu o competitie acerba, atat pe plan local cat si pe plan international.

 

De aceea, in procesul restructurarii, TAROM a avut in vedere si alte aspecte in afara de modernizarea flotei. Compania a adoptat o noua strategie de marketing, avand ca obiectiv prioritar dezvoltarea si diversificarea serviciilor aeriene.

 

De asemenea, TAROM a luat o serie de masuri pentru a reduce in mod drastic costurile si pentru a spori utilizarea flotei. Flexibilitatea, dinamismul, continuitatea, intensificarea planificarii zborurilor prin pastrarea destinatiilor deja traditionale si prin atragerea de noi piete constituie principalele obiective ale strategiei de marketing TAROM.

O schimbarea in structura rutelor a fost deja demarata, atat in ceea ce priveste traficul inspre Romania, cat si cel din Romania. Avand in vedere schimbarile rapide la nivelul traficului aerian international, TAROM si-a adoptat strategia in functie de cerintele pasagerilor in particular si in functie de cerintele pietei in general.

 

Drept rezultat, Europa reprezinta astazi un procent de 64% din activitatea TAROM. Legaturile avantajoase prin Bucuresti spre diferite locuri din toata lumea au facut din Bucuresti un oras-cheie din Europa de Est.

Satisfactia si confortul pasagerilor reprezinta obiectivul principal al oricarei companii aeriene. TAROM acorda o atentie deosebita calitatii tuturor serviciilor oferite pasagerilor.

 

Punctualitatea si castigarea increderii pasagerilor in serviciile oferite sunt intr-un permanent proces de perfectionare, pentru a veni, in acest fel, in intampinarea cerintelor pasagerilor. Pentru a atinge aceste scopuri ambitioase, se introduc solutii complexe, printre care imbunatatirea calitatii si diversificarea serviciilor de catering pe toate cursele internationale.

 

Compania TAROM - Transporturile Aeriene Romane - a fost infiintata la 18 septembrie 1954. La cativa ani dupa lansare, TAROM opera deja catre aproape toate tarile europene. In 1966 TAROM a efectuat primul zbor peste Atlantic. Incepand cu anul 1974 a realizat primul zbor catre Sydney via Calcutta si a introdus zboruri regulate spre New York si Beijing.

 

In anul 1990, in vederea alinierii la criteriile de performanta ale economiei libere de piata, TAROM a dat startul unui nou program strategic. Competitia mondiala a reprezentat un real stimulent pentru TAROM, fapt ce a determinat alinierea serviciilor oferite de TAROM la nivelul standardelor internationale avand in vedere faptul ca unele din cele mai importante companii aeriene din lume operau deja zboruri spre Bucuresti.

 

 

TOTUL DESPRE CARDUL DE FIDELITATE SMART MILES

CUM DEVENITI MEMBRU?

Formularul se poate solicita reprezentantilor agentiei Millannium Tour!

Completând un formular de înscriere devenţi membru în programul SMART MILES al companiei TAROM - care vă va deschide un cont în care se acumulează milele călătorite pe cursele TAROM şi milele acumulate folosind serviciile partenerilor. 
Simpla dumneavoastră înscriere vă aduce un bonus de 1000 mile.
Vârsta minimă pentru înscriere este 12 ani.

Cardul temporar detaşat de pe formularul de înscriere va fi folosit până la primirea prin postă a cardului permanent.

Împreună cu cardul permanent vi se trimit:
- un ghid al programului SMART MILES
- următorul formular compus din 3 cereri (pe care trebuie să le transmiteţi la SMART MILES Service Center în situaţiile descrise mai jos):
- cerere de schimbare a adresei / numelui - în cazul schimbării adresei sau numelui de familie - va fi însoţită de copia certificatului de căsătorie sau divorţ;
- cerere de regularizare a contului - în cazul în care (din motive independente de noi) vă lipsesc zboruri din cont ??“ trebuie însoţită de copii ale biletelor (cuponul pasagerului) şi cărţilor de îmbarcare corespunzătoare zborurilor neînregistrate;
- cerere de premii - pentru a răspunde dorinţei dvs. de emitere a unui bilet gratuit, atunci când s-a atins baremul necesar de mile.

Angajaţii TAROM sau ai altor companii aeriene nu pot participa la acest program.

Persoanele care doresc să se înscrie în acest program, trebuie să trimită un formular de înscriere completat corect, lizibil şi semnat, prin care să confirme că acceptă condiţiile programului.
Calitatea de participant poate fi încheiată / reziliată de către TAROM dacă participantul nu respectă Termenii şi Condiţiile sau nu acumulează mile timp de 2 ani consecutiv.

Legitimaţiile SMART MILES pierdute, furate sau deteriorate pot fi înlocuite în termen de o lună pe baza unei cereri scrise şi semnate de titular şi transmisă la SMART MILES Service Center. 

Partenerii SMART MILES:

Partenerii SMART MILES sunt: TAROM Tours, Lanţul hotelier CONTINENTAL, Clubul de golf LAC DE VERDE şi AVIS .


ACUMULAREA SI CREDITAREA MILELOR
Înregistrarea automată în contul dvs. a zborurilor efectuate se realizează numai dacă prezentaţi cardul:

1. LA REZERVAREA LOCULUI ŞI CUMPĂRAREA BILETULUI;
şi
2. CÂND VĂ PREZENTAŢI LA AEROPORT, LA GHIŞEUL DE CHECK-IN.

Contul SMART MILES este personal şi va conţine înregistări privind zborurile efectuate numai de către titular, în condiţiile prezentate mai jos.
Se pot acumula mile folosind serviciile TAROM şi ale partenerilor noştri.
Călătoriile sunt creditate numai dacă se efectuează pe cursele regulate ale companiei TAROM.
Pe zborurile operate în sistem code-share cu alte companii aeriene se înregistrează doar călătoriile efectuate pe locuri TAROM (cu număr de cursă ROxxx).
Biletele de călătorie cu reducere mai mare de 50% nu se creditează cu mile.
Numărul de mile cu care sunteţi creditat pe cursele TAROM este stabilit în funcţie de distanţa efectiv parcursă şi de tariful plătit.
Membrii unei familii nu pot acumula mile pe acelaşi cont.

1. Pentru zborurile externe:

clasa C - tarif Business: 250 % din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
clasa D şi toate celelalte tipuri de clase pentru tarif Business: 200 % din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
clasa S, Y -tarif economic (Economy): 150 % din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
clasa M, B - tarif economic (Economy): 100 % din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
Pentru toate celelalte tipuri de clase cu tarif economic: 75 % din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă;

2. Pentru zborurile interne:

clasa C -tarif Business: 500 mile din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
clasa D -tarif Business: 400 mile din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
clasa S -tarif economic (Economy): 350 mile din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
clasa Y - tarif economic (Economy): 300 mile din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă; 
Pentru toate celelalte tipuri de clase cu tarif economic: 270 mile din numărul de mile stabilit pentru distanţa respectivă.

Excepţii de la această creditare se fac pe anumite destinaţii, în anumite perioade, când se acordă oferte speciale limitate în timp;

CONDITII PRIVIND TRANSPORTUL BAGAJELOR

Bagajul de mana

  1. Pentru confortul si siguranta dvs. Incercati sa va limitati la un singur bagaj de mana. Dimensiunea totala (lungime + inaltime + grosime) nu trebuie sa depaseasca 115 cm iar greutatea lui nu trebuie sa fie mai mare de 10 kg.
  2. Urmatoarele obiecte nu ar trebui sa la transportati in bagaje, dar ar trebui sa le aveti in permanenta la dvs.: medicamente, bijuterii, bani, titluri de renta, documente si alte valori.
  3. Din motive de siguranta, nu acceptati bagaje apartinand altor persoane.

CONDITII PRIVIND TRANSPORTUL ANIMALELOR
Animale de Casa

  1. Transportarea in cala a animalelor de casa trebuie facuta in containere speciale. Pentru scoaterea animaluli de casa din tara, proprietarul trebuie sa detina un certificat eliberat de veterinar.
  2. Animalele de casa care nu depasesc 5 kg pot fi trasportate in cabina. Animalele mai mari trebuie trasportate in cala, in locuri speciale. Compania Tarom poate asigura gratuit un container special.
                    
                    
                    
                    
                
 
© 2014 bilete-deavion.ro